جوک خنده دار
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

اگر تو این دنیا کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت عوض میشه و قلبت ابروتو به تاراج میبره ، مهم این نیست که اون مال تو باشه ، مهم اینه که باشه ، نفس بکشه ، زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره .
چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم ، اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی ، قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی ، زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی .
قلم در انتهای خواهش پرسه می زند و من در ابتدای سازش منتظرم ، ما هر دو به یک چیز می اندیشیم ، چراغ های رابطه خاموشند ، یکی باید سلامش را برافروزد تا دیگری دروداش را بیفروزد ، به امید آنکه روشن شوند چراغهای رابطه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: